loading...

yadakyar

yadakyar seo بازدید : 185 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

 

یکی از لوازم مهم آرایشی نزد بانوان رژ لب است. در واقع برای انجام ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین آرایش‌ها، نیاز به رژ لب هست و اگر حتی بی ‌رنگ ‌ترین آن‌هم در آرایش وجود نداشته باشد، مسلماً که نمی ‌توان اتمام آرایش و یا گریم را اعلام کرد.


در واقع یک محصول آرایشی است که روغن‌های طبیعی، قهوه، نرم‌کننده‌ی پوست و مقداری مواد رنگی است. این ماده از زمان سومریان و مصری‌ها است پا به عرصه‌ی جهان گذاشت و پس از مدتی به جزئی لاینفک در آرایش بانوان تبدیل شد.


خرید رژ لب مغذی

بسیاری از خانم ها علاقه دارند که از رژ لب جامد مات استفاده کنند. آنها دوست دارند که آرایش تمیز و حرفه ای داشته باشند. اما نمی دانند که با خرید رز لب با این مشخصات می تواند به لب هایشان آسیب وارد کند.

روبی سان با توجه به این علاقه مندی خانم ها تصمیم گرفت یک رژ لب جدید معرفی کند که بتواند خشکی لب های خانم ها را برطرف کند.

این نوع رژ لب دارای عسل در مواد اولیه خود است و می تواند پوست های لب را از بین ببرد.

شما میتوانید با خرید رژ لب مغذی لب هایتان را نرم و لطیف و زیبا کنید.برای گرفتن نتیجه بهتر کافی است زمان هایی که رژ لب به لب ندارید از بالم لب یا وازلین استفاده کنید.



yadakyar seo بازدید : 186 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

ویژگی قفل‌های سامسونگ

از ویژگی‌های مهم این نوع قفل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 امنیت بالای ورودی‌های قفل سامسونگ

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می‌کرد. مشکلاتی از جمله هزینه‌های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل‌های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل‌های قفل با دسترسی‌های متفاوت دادند. از جمله آن می‌توان به قفل سامسونگ اشاره نمود که توسط رمز، کارت و اثر انگشت، بدون کلید، می‌توان درب را باز نمود. هک نمودن پنل‌های دسترسی این نوع قفل‌ها بسیار دشوار بوده و دسترسی به آن را برای سارقان تقریبا غیر ممکن می‌نماید. وجود سیستم‌های امنیتی رمزدهی قفل سامسونگ مانند تابع خیالی، سیستم بیومتریک و تشخیص بافت زنده و نیز حذف بسیار آسان کارت‌های گم شده باعث افزایش امنیت این نوع قفل‌ها می‌باشد.

قفل سامسونگ

مدیریت ورود و خروج در مسیر برقراری امنیت

بشر ذاتا علاقمند است تکالیف روزمره خود را در کمترین زمان ممکن با بهترین نوع مدیریت انجام دهد و برای رسیدن به این هدف بهترین «استراتژی» در دستور کار خود قرار می‌دهد. انتخاب قفل سامسونگ به دلیل ورود و خروج راحت و ایمن‌تر را می‌توان در همین راستا توصیف کرد. به طور مثال با استفاده از رمزهای مختص به افراد مختلف و همچنین با استفاده از پایش در هر لحظه از ورود و خروج افراد با خبر ‌شوید. می‌توانید مجوز ورود و خروج افراد را در لحظه از روی گوشی حذف کنید و یا رمزهای یک‌بار مصرف ایجاد کنید تا افراد فقط یکبار بتوانند وارد شوند. مصداق زمانی که می‌خواهید خدمتکار یا شخص دیگری برای یکبار در روز یا در هفته وارد خانه شود دیگر نیازی به دادن کلید در قفل سامسونگ نیست.

منبع:

https://diigo.com/0ikce6

https://disqus.com/by/disqus_bw6vESCzo4/




yadakyar seo بازدید : 178 شنبه 12 مهر 1399 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی روبی سان یکی از بهترین برندهای موجود در لوازم ارایشی است که تمام محصولات خود رابا ضمانت اصالت کالا در اختیار شما قرار می دهد. روبی سان یک برند ایرانی ایتالیایی است که تمام مواد اولیه در ایتالیا تهیه می شود و در ایران بسته بندی. در نتیجه شما می تواند لوازم آرایشی خود را با کیفیت مواد اولیه ایتالیایی اما با قیمت بسیار مناسب خریداری و استفاده نماییدو

روبی سان کلکسیونی از لوازم آرایشی اصل مانند ریمل، پنکک، کرم پودر، رژ لب، خط چشم و لاک است.

yadakyar seo بازدید : 172 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

اینکه دستکش کار چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم از مسائل مهم تلقی می شود که در این مقاله به آن میپردازیم .بسیاری از محیط های کاری نیاز به دستکش های ایمنی دارند. در غیر این صورت، دستان شما محافظت نمیشود و در ممکن است در معرض خطر باشد . یک جفت عمومی از دستکش ها طراحی شده است تا از دست شما در برابر انواع خطرات کاری، از جمله زخم ها محافظت کند. در بازار انواع مختلفی دارند، برخی برای محیط های کاری خاص بهتر از دیگری هستند. در ادامه درباره ی اینکه دستکش کار چیست و چگونه کار میکند توضیحاتی داده شده است .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش لباس کار و دستکش کار به لینک سبز رنگ مراجعه کنید .

 

دستکش کار چیست

یک دستکش معمولی، ساده ترین طرح ها را دارد. دستکش های ایمنی عمومی معمولا از چرم ساخته می شوند، اگر چه در برخی از آنها از پنبه یا مواد چسبناک استفاده می شود.و برای برخی دیگر، این PVC برای جلب بهتر است. در حالی که این دو دستکش اساسی از دست محافظت می کنند، برخی از ویژگی های اضافی مانند عایق، ضد آب با نئوپرن و نوار های دید قابل توجهی دارند.

 

کاربرد دستکش کار چیست

حمل و نقل مواد شیمیایی نیاز به نوع متفاوت از دستکش کار برای حفاظت دارد اینکه کاربرد دستکش کار چیست را میتوان در این جا فهمید و از مزایای ان بهره مند شد . دست ها باید از مواد شیمیایی و پاتوژن ها محافظت شوند، صرف نظر از اینکه در یک مرکز آزمایش یا یک بیمارستان کار می کنید. دستکش ها در این مورد از مواد پلاستیکی ضخیم تر ساخته می شوند و مواد معمولی که برای دستکش های ایمنی شیمیایی استفاده می شود عبارتند از لاستیک، بوتیل، نیتریل و PVC.

 

آزمون سایش: تعداد دورهایی که برای سایش کامل و از بین رفتن سطح دستکش ثبت می شود، به عنوان عددی برای مقاومت به سایش دستکش کار توسط استانداردهای EN 388 و ASTM F 3389 تعیین خواهد شد.

آزمون پارگی دستکش: پارگی بر اثر عوامل مختلف رخ می دهد. مقدار نیروی لازم برای پاره شدن دستکش کار بر حسب نیوتون محاسبه می شود. مقاومت پارگی در دستکش ها اهمیت ویژه ای دارد و از عوامل تعیین کننده دستکش مناسب برای کار خواهد بود.

آزمون حریق: بررسی مقاومت در برابر گرما و حریق از معیارهای مهم در انتخاب دستکش کار است. در این آزمون دستکش کار به مدت 3 دقیقه و 12 ثانیه بر روی شعله قرار می گیرد. پس از گذشت زمان مشخص، میزان سوختگی در محدوده زمانی مورد نظر عددی است که تعیین کننده مقاومت به سوختگی است. زمان و شرایط دمایی این آزمون توسط استاندارد EN 407 و ASTM F 1358 دیگر آزمون های مشابه که آزمون های مقاومت به گرما و سرماست، برای تعیین کیفیت دستکش انجام می شود.

آزمون نشت و نفوذ: آزمون نشت برای تعیین کیفیت دستکش های آزمایشگاهی بسیار اهمیت دارد. بر طبق این آزمایش مدت زمانی که طول می کشد تا ماده شیمیایی از لایه دستکش کار عبور کند، را به عنوان زمان نشت ثبت می کنند. آزمون نفوذ توسط استاندارد آمریکایی ASTM-379 و اروپایی EN 374 مورد تایید قرار می گیرد.

منابع:

http://montair.blog.ir/

 

https://www.gamespot.com/profile/workglovey/about-me/

 
yadakyar seo بازدید : 298 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

به طور کلی سه نکته مهم و حیاتی در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد:




این خبر تبلیغاتی که قرار است پخش شود باید توسط یک خبرنگار حرفه ای و شناخته شده کارشناسان بازاریابی و برندینگ و مهندسان سئو ساخته بشود.

این خبر و گزارش باید در خبرگزاری یا وب سایت های خبری بسیار معتبر و پربازدید انتشار داده شود.

محتوای این خبر باید به گونه ای باشد که کاملا سازگار با سلایق و توجه به نوع مخاطبان خبرگزاری منتشر کننده باشد.


برخی از ما میپرسند فروش بک لینک به نفع سایت ماست؟ یا فروش بک لینک در چه مدت به سایت ما کمک می کند؟ یا بک لینک برای بالا آوردن سایت به صفحه اول گوگل کمک می کند؟

 در پاسخ به این سوالات در یک کلام باید بگویم: بله! خرید بک لینک به سئو سایت شما خیلی کمک می کند.

اما به شرطی که از سایتهای معتبر و فعال بک لینک بخرید. و همچنین ساخت بک لینک ادامه دار باشد، و در کنار بک لینک، سایتتان را فعال نگه دارید و از لحاظ فنی سئو بهینه کنید. به این معنا که تعداد بک لینکهای ورودی به سایت شما کاسته نشود یا به عبارت دیگر بک لینک موقتی نخرید. مثلا یک راه کم هزینه برای گرفتن بک لینک دائمی، خرید رپورتاژ آگهی است که در آن لینک به سایت شما بصورت دائمی در قالب یک مطلب که خدمات سایت شما را معرفی می کند قرار می گیرد. این راه احتمال جریمه ی گوگل را هم به صفر می رساند.

 بک لینک یعنی چه؟

بک لینک یا backlink به معنای لینکی است که از سایت دیگر به سایت شما داده می شود.

گوگل برای بالا آوردن سایت در نتیجه ی جستجوهای کلمات کلیدی سایت هایی را بالاتر نشان میدهد که اعتبار بیشتری داشته باشند. مهمترین روش سنجش اعتبار گوگل، تعداد بک لینک به آن سایت از سایتهای معتبر است.

 اگر در مورد خرید بک لینک سوالی دارید حتما با ما در سوالات متداول و یا بوسیله ی تلگرام، یا تماس تلفنی در میان بگذارید. ما بسیار خوشحال می شویم بتوانیم مشکلی از شما حل کنیم و سایت شما موفق تر شود و به رتبه یک گوگل برسید.

 خرید بک لینک به معنای گرفتن بک لینک برای سایت شماست. خرید بک لینک اگر از سایتهای معتبر و فعال باشد مطمئنا به نفع سایت شماست.

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی خدمات یا محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می باشد و همچنین رپورتاژ خبری، یک خبر از کسب و کارتان (ترجیحا واقعی) را منعکس میکند. متن ریپورتاژ می بایست در یک سری از سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان درج شود. البته در داخل متن چند کلمه کلیدی هدف می باید به سایت شما لینک شود.


در این صفحه لیست سایتهایی که در آنها رپورتاژ آگهی قرار می دهیم آورده شده است.


عواملی چون وضعیت دامین اتوریتی، کیفیت بک لینک دامنه، عمر سایت و دامنه، ورودی گوگل و میزان بازدید سایت در قیمت گذاری برای رپورتاژها تاثیر گذار بوده اند.

رپورتاژ آگهی از بهترین راه های تبلیغات اینترنتی و برندینگ یا همان برند سازی است که امروزه همه برندهای بزرگ دنیا از آن استفاده می­کنند. واقعیت امر این است که در این مدل از تبلیغات چون که از نوع تبلیغ غیر مستقیم است مشتری ها در هنگام پخش آن اعتماد کرده و تا پایان خبر با اشتیاق کامل آن را دنبال می­کنند و همین مساله باعث تاثیرگذاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش ها می شود. رپورتاژ در حقیقت یک خبر تبلیغاتی می باشد که اغلب در قالب مصاحبه یا مقاله در وب سایت های خبری و یا خبرگزاری های پر بازدید نشر داده می شود که دارای یک عنوان گیرا، قوی و جذاب به اضافه مقداری متن و تعدادی تصاویر می باشد.

منابع: 

https://forum.openelec.tv/showthread.php?tid=83627&highlight=reportage

https://forum.openelec.tv/showthread.php?tid=95608&highlight=reportage

https://www.digitalocean.com/community/users/rodrigoavarante85

yadakyar seo بازدید : 260 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

 

کاسه نمد هم خراب می شود، اما بسیاری از افراد تصور می کنند که خراب شدن این قطعه الزاما به قیمت آن مربوط است؛ به عبارت دیگر بالا بودن قیمت، دلیلی بر کیفیت و دوام بالای آن نیست. عوامل متعددی در خراب شدن کاسه نمد دخیل اند که ممکن است به ذهن شما هم نرسد. ما در این مقاله به آنها پرداخته ایم.


تاریخچه پیدایش کاسه نمد

هر موتور یا وسیله ای برای انتقال نیرو از قطعه ای به نام « شفت » استفاده می کند. شفت ، حرکتی دورانی دارد، بنابراین برای روان کار کردن، به روغن کاری نیاز دارد. در گذشته برای جلوگیری از نشت روغن در شفت موتور خودروها یا هر سیستم دیگری از یک تکه نمد یا پارچه استفاده می کردند. نمد در جذب سیالاتی چون روغن یا آب خیلی خوب عمل می کند. تکه های پارچه و نمد به مرور زمان به حلقه هایی تبدیل شدند که « کاسه نمد » (Radial shaft seal) نام گرفتند.


این قطعات در خودروها کاربرد زیادی دارند. در واقع هر قسمتی از خودرو که نیروی چرخشی داشته باشد، یکی از انواع کاسه نمد هم در آن قرار دارد. این قطعه در کنار قطعاتی مثل بلبرینگ ها، پلوس ، پیستون ، کمک فنر ، شیر فرمان و سوپاپ ها تعبیه می شود.

عوامل خرابی کاسه نمد

کاسه نمد یکی از قطعاتی است که باید در سرویس های دوره ای، آن را بازدید و بررسی کنید. این قطعه معمولاً با نشت روغن در اطراف کمک فنر، اعلام خرابی می کند. بررسی زودهنگام و رفع ایراد، هزینه های کمتری در برخواهد داشت. از جمله عواملی که باعث خراب شدن این قطعه می شود، موارد زیر است:

نبودن روغن کافی در دیفرانسیل

ساییدگی و پوسیدگی قطعه

پوسیدگی واشرهای لاستیکی یا از دست دادن حالت استانداردشان

آسیب دیدن چرخ دنده ها

نامرغوب بودن مواد اولیه هنگام تولید

عدم نصب صحیح در محل


علائم خرابی کاسه نمد

مسدود شدن سوپاپ هوای گیربکس (با مسدود شدن این سوپاپ ها، فشار و دمای هوای داخل گیربکس بالا می رود؛ در نتیجه فشار مضاعفی به کاسه نمد وارد می شود که منجر به جا به جایی آن و نشت روغن می شود)

بروز مشکل در دیفرانسیل و پر سر و صدا کار کردن آن؛ هر دوی این مشکلات بعد از کمبود روغن به وجود می آیند.

نشت روغن از محفظه ورودی و خروجی هوا در کمک فنر

نشت روغن یا هر مایع دیگری در اطراف این قطعه

جمع شدن گرد و خاک در اطراف کاسه نمد

کاهش روغن دیفرانسیل


https://soundcloud.com/user-600845647

yadakyar seo بازدید : 171 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

قفل الکترونیکی درب چیست؟

ساعت‌ها، دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، گوشی‌های تلفن و بسیاری از فناوری‌های دیگر طی سالیان گذشته از دنیای آنالوگ به سوی دنیای دیجیتال هجرت کرده‌اند. حال نوبت به قفل‌ها می‌رسد که رفته‌رفته جای خود را در دنیای دیجیتال پیدا کنند. قفل الکترونیکی (یا اگر بخواهیم درست‌تر بگوییم قفل دیجیتال)، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، به نوعی از قفل‌ها گفته می‌شود که ازجریان الکتریسیته برای باز یا بسته کردن درب استفاده می‌کند. قفل دیجیتال فناوری جدیدی نیست و می‌توان گفت که جایگاه خود را در صنعت خودروسازی محکم کرده است.

اما برخلاف گوشی هوشمند که با آمدنش به کلی گوشی سنتی را به باد فراموشی سپرد، هنوز قفل الکترونیکی نتوانسته جای خود را در منازل مردم پیدا کند. با این حال، با افزایش تعداد شرکت‌هایی که این فناوری را برای استفاده‌های خانگی و تجاری ارایه می‌کنند و همچنین با گسترش و کاهش قیمت این فناوری، شاید آن روزی که قفل و دستگیره سنتی به طور کامل جای خود را به قفل و دستگیره دیجیتال می‌دهد چندان هم دور نباشد.

شیوه‌های احراز هویت در قفل الکترونیکی درب آپارتمان 

قفل یا دستگیره دیجیتال (یا همان قفل یا دستگیره الکترونیکی) می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور جایگزین قفل‌های سنتی شود و امنیت و راحتی بیش‌تری را برای زندگی روزمره انسان‌ها فراهم بیاورد. اما علی‌رغم تفاوت‌های بسیاری که بین این دو فناوری مدرن و سنتی وجود دارد، هدف و کارکرد آن‌ها مشترک و یکسان است. به طور کلی کارکرد یک قفل این است که به افرادی خاص اجازه ورود دهد و مانع از ورود سایر افراد شود. اما برای تشخیص این که آیا یک فرد اجازه ورود دارد یا خیر نیاز به احراز هویت است.

احراز هویت در قفل‌های سنتی با استفاده از کلید انجام می‌شود؛ یعنی فردی که کلید را به همراه داشته باشد اجازه ورود دارد. قفل الکترونیکی درب هم از چند روش مختلف برای احراز هویت و اعطای اجازه ورود به افراد استفاده می‌کند که در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره خواهیم کرد.

قفل الکترونیکی یال

 احراز هویت در قفل الکترونیکی آپارتمانی با رمزعبور

احتمالاً در فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای درب‌های بسیاری را دیده‌اید که با وارد کردن رمز عبور باز می‌شوند.در واقعیت هم رمز عبور یکی از پرکاربردترین شیوه‌های احراز هویت برای قفل دیجیتال است. قفل‌هایی که با استفاده از رمز عبور باز می‌شوند(قفل دیجیتال رمزدار) دارای یک صفحه‌کلید هستند، که می‌تواند تنها شامل اعداد یا ترکیب اعداد حروف باشد یا این که می‌تواند مکانیکی یا لمسی باشد.

بدیهی است که در این سیستم با وارد کردن رمز عبور یا گذرواژه صحیح درب باز می‌شود. بزرگترین ایراد استفاده از رمز عبور برای احراز هویت این است که همواره این احتمال وجود دارد که رمز عبور فراموش شود یا این که فردی دیگر به آن دست پیدا کند. با این حال، بزرگترین مزیت این روش به نحوی بزرگترین ایراد آن را خنثی می‌کند و این است که می‌توان به سادگی آن را تغییر داد تا از ورود افرادی که به نحوی به رمز عبور قبلی دست پیدا کرده بودند جلوگیری شود.

https://azimsanat.typeform.com/to/yT9cFLLi

https://www.behance.net/mhsnheidary


yadakyar seo بازدید : 160 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

 

قفل رمزی از آن دسته محصولاتی است که هم در دسته قفل های مکانیکی، هم در دسته قفل های دیجیتال (هوشمند) قرار می گیرد. قفل رمزی به گونه ای است که چه قفل مکانیکی باشد، چه قفل دیجیتال، نیازی به کلید مکانیکی ندارد و همین موضوع رمز موفقیت و محبوبیت این دسته از قفل است. قفل های رمزی مکانیکی، با استفاده از میل بادامک و سیستم مکانیکی اقدام به باز کردن قفل می کند. در مقابل قفل های دیجیتال رمزی با استفاده از  مدارهای الکترونیکی و وارد کردن رمز در یک پنل لمسی، درب را به روی شما باز می کند.

آیا قصد خرید قفل رمزی هوشمند را دارید؟

در این پست ما به بررسی قفل رمزی از نوع دیجیتال می پردازیم و معیارهای لازمی که شما در هنگام خرید قفل رمزی باید به آن ها دقت کنید را ذکر می کنیم. حتی اگر قصد خرید قفل رمزی را نیز ندارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره ساز و کار قفل دیجیتال کسب کنید.


چه نکاتی را در هنگام خرید قفل رمزی باید بدانیم.

خرید قفل رمزی به دلیل سیستم امنیتی پیشرفته ای که دارد، روز به روز افزایش می یابد و به تدریج این قفل های محبوب، جایگزین  قفل های مکانیکی خواهد شد. اما ما باید در هنگام خرید قفل رمزی، یک سری نکات را رعایت کنیم تا بهترین خرید را متناسب با بودجه مان داشته باشیم که این نکات به صورت زیر است:

قفل رمزی شرکت یال

برند سازنده قفل رمزی

برند و شرکت های سازنده قفل رمزی کم نیستند اما از معروف ترین آن ها می توان به سامسونگ، یال، هایوان و گیتمن است. در بین این برندها  شرکت سامسونگ، محصولات با کیفیت و خوش ساختی ارائه و روانه بازار کرده است که خریداران فراوانی دارد و محبوبیت بسیار زیادی در بازار قفل دیجیتال کسب کرده است. انتخاب با خودتان است، اما اگر بودجه به اندازه کافی دارید، قفل رمزی سامسونگ را به شما پیشنهاد می کنیم. محصولات شرکت یال نیز بسیار خوش ساخت و مناسب است و به همین دلیل پیشنهاد می شود که نیم نگاهی نیز به محصولات این شرکت داشته باشید.


راه های دسترسی به قفل رمزی

تا سال های گذشته قفل های رمزی فقط و فقط با وارد کردن رمز باز می شد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دسته از قفل ها نیز تغییراتی به خود دیده است. قفل های رمزی، امروز علاوه بر رمز، با اثر انگشت، کارت، تگ KEY و .. باز می شود که حق انتخاب بیشتری به خریدار برای باز کردن درب منزل یا محیط کار می دهد. در هنگام خرید قفل رمزی به این نکته نیز دقت کنید و محصولی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. اگر شما افراد کهنسال در منزل دارید، به دلیل احتمال فراموشی رمز عبور توسط این افراد، پیشنهاد می گردد محصولی خریداری شود که با اثر انگشت نیز باز شود. 

قفل رمزی شرکت سامسونگ

 

امیدوارم از پست راضی بوده باشید. اگر قصد خرید قفل رمزی دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بارمان مراجعه کنید  و با خیال راحت، خرید خود را انجام دهید.

yadakyar seo بازدید : 203 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

در سالیان اخیر به دلیل تولید انبوه پراید در ایران و قیمت پایین آن نسب به خودروهای دیگر، اکثر مردم به سمت خرید و استفاده از این خودرو کشیده شدند.

از طرفی همانطور که میدانید هر ساله درصد قابل توجهی از پراید سواران دچار تصادف و آسیب دیدگی می شوند که باعث بروز آسیب های جدی به سپر خودرو و دیگر قسمت های آن می شود. از همین رو دولت سعی در ثابت نگه داشتن قیمت قطعات خودرو به خصوص قیمت پوسته سپر پراید داشته است.

در ادامه این مقاله به توضیح قیمت پوسته سپر پراید و عوامل تاثیر گذار بر آن می پردازیم.

قیمت پوسته سپر پراید

دلایلی که باعث تغییر قیمت پوسته سپر پراید می شود

یکی که باعث ایجاد تغییر در قیمت پوسته سپر پراید و سایر قطعات می شود، میزان تقاضای مصرف کنندگان از یک قطعه است. هنگامی که میزان تقاضای مصرف کنندگان و خودرو داران از یک قطعه افزایش یابد،به همان مقدار قیمت آن قطعه افزایش می یابد. برای مثال در چند وقت اخیر قیمت پوسته سپر پراید به دلیل میزان تصادفات جاده ای و حوادث گوناگون، خریداران زیادی پیدا کرده و این دلیلی برای افزایش قیمت پوسته سپر پراید است.

از دیگر عوامل موثر در تغییر قیمت پوسته سپر پراید، متغیر بودن تولید آن در مراکز تولید و شرکت های مربوطه می باشد، این بدین معناست که اگر کارخانه ها این قطعه را به صورت انبوه تولید کنند، به نسبت تولید آن، قیمت نیز کاهش خواهد یافت. اما اگر این کارخانه ها میزان تولیدات خود را کاهش دهند به صورتی که این محصول برای خریداران کمیاب شود، قیمت آن افزایش چند برابری خواهد یافت. البته در صورتی که افزایش میزان تولید سبب کاهش و افت سطح کیفیت شود، افزایش قیمت امری غیر قانونی تلقی می شود. 

در ماه های اخیر با توجه به نوسانات ارزی و وضعیت اقتصادی، قیمت تمامی کالا ها و قطعات خودرو از جمله قیمت پوسته سپر پراید مدام در حال تغییر است و در این شرایط بهترین راه حل برای خرید و قیمت پوسته سپر پراید مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر که زیر نظر نمایندگی های معتبر کشور می باشند است.

 

قیمت سپر پراید

اطلاع از قیمت پوسته سپر پراید

بهترین و رایج ترین روش بین مردم، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، مراجعه به سایت ها و یا فروشگاه های فروش قطعات خودرو اینترنتی می باشد. این فروشگاه ها به دلیل داشتن حجم قابل توجهی از مراجعه کنندگان ، قیمت واقعی کالا ها را قرار می دهند و در صورت تغییرات قیمت، آن را به طور صحیح و قانونی تغییر می دهند. همچنین جالب است بدانید میزان نظارت بر فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر از فروشگاه های سطح شهر است که این موضوع باعث افزایش اعتماد برای مشتریان می شود.

اگر قصد خرید قطعات مختلف خودرو را دارید پیشنهاد می کنیم به معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو یعنی یدکی یار مراجعه نمایید. در یدک یار قیمت تمامی محصولات، از جمله قیمت پوسته سپر پراید نسبت به فروشگاه های سطح شهر مناسب تر بوده و شما می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهید.

منبع: Yadakyar

yadakyar seo بازدید : 434 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

گروه قطعات خودروعظام برگرفته از 12 تولیدی وسیع است که از سال 1372 آغاز به کار کرده اند. هدف از آغاز این کسب و کار، تولید قطعات خودرو با بالاترین کیفیت می باشد. گروه عظام فرصت های شغلی بسیار زیادی را با ایجاد نمایندگی در شهر های مختلفی چون استان تهران، اصفهان، البرز و گیلان نمایندگی ایجاد کرده است. نمایندگی مرکزی و اصلی این کمپانی با نام "گروه قطعات خودروعظام" در تهران قرار دارد.

نکته قابل توجه درمورد این مجموعه، مناسب بودن قیمت قطعات عظام با وجود کیفیت بسیار بالا است که از مهمترین دلایل پرفروش بودن این قطعات می باشد. 

قیمت قطعات عظام

ویژگی های خدمات پس از فروش قطعات تولیدی عظام:

با وجود مناسب بودن قیمت قطعات عظام، کلیه محصولات این تولیدی دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند و بسته به نوع محصول، مدت زمان گارانتی آن نیز متغیر است. در نتیجه همین خصوصیت باعث ایجاد اعتماد و علاقه  بین افراد فعال در زمینه خودرو شده است. بی شک شما نیز با خرید لوازم یدکی و اطلاع از قیمت قطعات عظام، از طرفداران این مجموعه خواهید شد. 

معرفی مهمترین محصولات گروه قطعات عظام:

  • قطعات ریخته گری و ماشین کاری
  • قطعات سیستم انتقال قدرت
  • قطعات استاندارد و مکانیزم ها
  • قطعات برقی، الکترونیکی و مکانیکی

 

ویژگی های بارز قطعات خودرو عظام:

شرکت های تولید قطعات خودرو عظام با حضوری فعال در بازار لوازم یدکی خودرو، مانند هر مجموعه فروش دیگری سعی بر بازاریابی و افزایش فروش کالاهای خود دارند. آن ها با اعتماد به توان داخلی و ملی، سعی در تولید کالاهایی کاملا ایرانی و البته مرغوب دارند.

همچنین مناسب بودن قیمت قطعات عظام یکی دیگر از استراتژی های فروش و افزایش اعتماد این تولیدی می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین خصوصیت ها که می توان به گروه عظام نسبت داد، ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و سریع ترین روش ممکن در سراسر کشور می باشد.

اخذ لیسانس‌ های معتبر و همکاری ‌هاي فنی با شرکت ‌هاي صاحب ‌نام جهانی مانند بوش و... جزو دستاوردهای بزرگ این گروه بوده و آنها را در سطح ایران و جهان محبوب کرده است.

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره فنی در حوزه محصولات و راه های نصب آنها یکی دیگر از موارد قابل توجه است. به طور کلی این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

قیمت قطعات عظام

قیمت قطعات عظام 

همانطور که گفته شد این گروه تولیدی برای ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان محصولات خود، نمایندگی هایی را در برخی از شهر های بزرگ مانند اصفهان و گیلان و... بنا نهاده‌اند. در نتیجه با مراجعه حضوری به این نمایندگی های فروش می توان از قیمت قطعات عظام مطلع شد.

علاوه بر وجود نمایندگی در شهرها، گروه تولیدی قطعات خودرو عظام دارای وب سایت رسمی برای اطلاع رسانی قیمت قطعات عظام طراحی کرده است. چرا که گروه تولیدی عظام در تمام شهر های کشور نمایندگی رسمی ندارند و همه متقاضیان و مصرف کنندگان نمی توانند حضوری خرید خود را انجام دهند.

چنانچه قصد خرید یا اطلاع از قیمت قطعات عظام دارید و یا می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنیم به وبسایت یدک یار که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید.

منبع: yadakyar.com

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 1,250
  • بازدید سال : 14,118
  • بازدید کلی : 34,643